00935naa#a2200181#i#4500001002200000005001700022011001400039100004100053102000700094200016800101210005100269215001000320608002700330675031700357700003400674700003100708856001400739EN\INFRA-M\bibl\5594720250206134002.4##a2500-0519##a20230227b2023####ek#y0engy0150####ca##aRU1#aLinguistic, paralinguistic, extralinguistic and cognate means of creating expressiveness in German-language video advertising of cosmetic productseJournal article1#aMoscowcINFRA-M Academic Publishing LLC.d2023##a5 с.##aJournal article2local##aЯзыкознание. Филология. Художественная литература. Литературоведение. 8aЛингвистика. Языкознание. Языки. 81aОбщие вопросы филологии, лингвистики и литературы. Риторика. 80#1aKulinichgElizaveta Denisovna#1aSmirnovagAnna Gennadyevna4#azh-szf.ru